Våra åtgärder & prioriteringar

Vi på JDE gör vi allt vi kan för att snart kunna dricka en kopp kaffe tillsammans igen. För kaffe förenar och hjälper till att föra samman människor i tider som dessa. Vi vill gärna ta tillfället i akt och informera om våra prioriteringar den närmaste tiden:

icon-1.pngÅtgärder för att förhindra ytterligare spridning av covid-19

För att förhindra spridningen av covid-19 har implementerat ett antal åtgärder:

  • Våra operatörer och tekniker arbetar endast om 2 meters regeln kan upprätthållas.
  • För allas säkerhet bär de en gul väst, för att ytterligare betona 2 meters avstånd.
  • Våra utesäljare levererar endast till entrédörren.

 

icon-2.png Prioritera våra kunder i viktiga sektorer

Där vi tvingas göra val vad gäller våra tjänster och vår service, kommer vi att prioritera viktiga sektorer och företag med samhällsviktiga verksamheter och betydelsefulla processer.

 

 

icon-3.png Förberedelse för en omstart i det ”nya normala”

Det är vår prioritet att hjälpa dig med förberedelserna för att starta om eller anpassa din verksamhet till det ”nya normala”. På sidorna under ”Tillämpa åtgärderna” finns en fullständig översikt över alla tips och material som vi kan leverera för att förbereda din verksamhet på denna nya situation.  Dessutom står vi till ditt förfogande för att svara på frågor. Vi hjälper dig gärna!

 

icon-4.png Förverkliga banden mellan människor #tillsammans

Tillsammans med dig kommer vi att skapa nya stunder av samvaro, om än med nya spelregler. För kaffe har sedan länge sammanfört människor och kommer fortsätta att göra det.

Med denna plattform och tillhörande stöd hjälper vi dig med all information och allt material som behövs för att kunna dricka en kopp kaffe eller te tillsammans på ett säkert sätt i denna nya situation.

Följder förhindra corona för våra tjänster och vår service

 

Den rådande situationen till följd av spridningen av coronaviruset har stora konsekvenser för din och vår verksamhet. Vi gör allt vi kan för att under dessa omständigheter fortsätta vårt arbete på bästa möjliga sätt och anpassa oss där det är möjligt. Det betyder att vi strikt följer folkhälsomyndighetens riktlinjer för att skydda våra kunder, leverantörer och medarbetare på bästa möjliga sätt. Vi samarbetar även med våra kunders och leverantörers strategier. På så sätt kan vi tillsammans se till att effekterna av detta virus begränsas i största möjliga mån.

 

Vilka anpassningar tillämpas?

 

Leverans fram till entrédörren: 
Våra utesäljare levererar tillfälligt endast fram till entrédörren, för att begränsa antalet kontakttillfällen till ett minimum. Det betyder att någon inom din verksamhet tillfälligt måste vara på plats för att ta emot leveransen.

Viktigt: Med tanke på omständigheterna kanske följesedeln inte kan undertecknas, men vi levererar. Om du inte godkänner detta, kan du kontakta din account manager.

Längre leveranstider: 
Det är möjligt att leveranstiden för din beställning via telefonsäljarna är en eller två dagar längre än vad du är van vid. Detta beror på ett enormt tryck på våra partners. Vi ber om överseende för den uppkomna situationen.

Om du har frågor, kan du kontakta oss på +46 (0)20 96 00 20
Vi önskar dig, dina medarbetare och din verksamhet lycka till den närmaste tiden.